Гаряча лінія

Просмотров: 1623

ДП «Одесастандартметрологія» постійно підвищує якість обслуговування клієнтів. Для зворотного зв'язку з нашими клієнтами на підприємстві працює гаряча лінія, зателефонувавши на яку, Ви можете повідомити про виявлені проблеми в роботі підприємства, залишити позитивний або негативний відгук про конкретний співробітника компанії.

Ми гарантуємо, що всі звернення будуть оброблені і співробітниками підприємства буде докладено максимум зусиль, щоб всі виниклі проблеми не повторювалися надалі.

Ми підняли планку обслуговування високо і намагаємося щодня відповідати цьому рівню. Але без Вашої допомоги це зробити дуже складно, тому ми будемо Вам вдячні, якщо Ви залишите відгук про роботу наших співробітників за телефонами гарячої лінії: (048)715-00-94, (048)715-00-95 у будні дні з 8:30 до 17:15, або пишіть нам: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

Замовте дзвінок прямо зараз, наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Замовити зворотній дзвінок



Інформація для Вас
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Отримайте відповіді на Ваші запитання від одного з працівників нашої служби підтримки клієнтів, заповнивши наведену нижче форму. Також будемо вдячні Вам за будь-які зауваження та пропозиції щодо оптимізації роботи підприємства та його відділів.