Міжнародний стандарт, що забезпечує безпеку лікарських засобів

Опубликовано: 24 Январь 2018
Просмотров: 110

Фармакологія стала важливим засобом забезпечення високого рівня життя багатьох людей. Безперервний прогрес у сфері клінічних досліджень та фармакології, а також досягнення в терапії, безумовно, створили всі передумови для оперативного поліпшення здоров'я пацієнтів за допомогою лікарських засобів. Але прийом ліків все ще залишається досить ризикованим заняттям.

Дослідження показують, що майже п'ять відсотків пацієнтів в лікарнях відчувають небажані побічні реакції на лікарські препарати. Як наслідок, некоректна видача лікарських засобів стає одним з найбільш поширених типів помилок працівників стаціонару.

Однак поява небажаних побічних реакцій не обов'язково вказує на погану якість медичного обслуговування. Існує шість етапів процесу використання ліків: закупівля ліків, призначення ліків, виписка рецептів, видача ліків, введення ліків і моніторинг результатів лікування. Дослідження вказують на те, що помилки можуть виникати в будь-який момент в рамках будь-якої з цих фаз.

Для зведення до мінімуму можливості виникнення таких помилок Асоціацією середніх медичних працівників, що займаються періопераційними процедурами (AORN) було розроблено стандарт AORN MAN-879C-2017 "Керівництво з безпеки лікарських засобів".

AORN - це найбільша професійна організація дипломованих медичних сестер і медбратів, у сферу діяльності якої входить крім іншого підготовка стандартизованих практик для періопераційних процедур, які охоплюють період часу до операції (передопераційна підготовка), саму операцію (анестезія під час операції) і період після неї (спостереження за пацієнтом після закінчення операції до перекладу його або її в звичайну палату).

Стандарт створювався з метою зменшення помилок лікування в ході всіх шести етапів процесу використання лікарських засобів, але особлива увага у ньому надається розробці, реалізації та оцінці запобіжних заходів, пов'язаних з періопераційними процедурами.

Інформація для Вас
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Отримайте відповіді на Ваші запитання від одного з працівників нашої служби підтримки клієнтів, заповнивши наведену нижче форму. Також будемо вдячні Вам за будь-які зауваження та пропозиції щодо оптимізації роботи підприємства та його відділів.