ISO опублікувала перший міжнародний стандарт з пасажирських ліфтів

Опубликовано: 23 Июль 2019
Просмотров: 1053

У всьому світі постійно використовуються сотні тисяч вантажних і пасажирських ліфтів, які безпечно перевозять людей і вантажі вгору і вниз, при цьому ліфти відповідають досить строгим стандартам. Однак національні або регіональні правила і положення, які застосовуються до ліфтів, знаходяться в різних стандартах, що створює проблеми для міжнародної торгівлі проблемою. Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) вперше опублікувала міжнародний стандарт на пасажирські ліфти, метою якого є гармонізація відповідних національних і регіональних стандартів.

Зараз у світі використовуються три основні стандарти для опису механічних і експлуатаційних характеристик ліфтів, і вони мають однаковий рівень безпеки і якості. Але вони висувають різні вимоги і прив'язані до економічної сфери, в якій вони працюють і завжди приймаються в інших частинах світу.

Нові стандарти:

  • ISO 8100-1 «Ліфти для перевезення людей і вантажів. Частина 1. Пасажирські і вантажно-пасажирські ліфти»,
  • ISO 8100-2 «Частина 2. Правила проектування, розрахунки, перевірки і випробування компонентів ліфтів»

покликані подолати цю проблему, надаючи узгоджені на міжнародному рівні вимоги, які мають всесвітнє схвалення для використання у всіх економічних зонах і відповідають всім місцевим законам.

       Нові стандарти були розроблені технічним комітетом ISO/TC 178 "Ліфти, ескалатори та травелатори",секретаріат якого знаходиться в AFNOR, Франція.

Розробники станадарту зазначають, що узгодження існуючих стандартів усуває бар'єри для міжнародної торгівлі і забезпечує однаковий рівень безпеки для зацікавлених сторін у всьому світі. Нові стандарти не тільки скоротять адміністрування для багатьох підприємств в цій галузі, але також забезпечать платформу для зростання безпеки, інновацій та нових технологій.

Напишіть нам
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Отримайте відповіді на Ваші запитання, заповнивши наведену нижче форму. Також будемо вдячні Вам за будь-які зауваження та пропозиції щодо оптимізації роботи підприємства.

ДП "Одесастандартметрологія" не має контрольно-наглядових повноважень.
Прохання зі скаргами на якість товарів, робіт і послуг звертатись до ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області